لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
شانس اول صعود نیستیم اما بدون ترس بازی می کنیم

شانس اول صعود نیستیم اما بدون ترس بازی می کنیم

مدافع مستحکم بیانکونری اذعان می کند که رئال مادرید از شانس بیشتری برای صعود به مرحله بعد برخوردار است.

یوونتوس باید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود و اولین بازی نیز در تورین برگذار خواهد شد، حال آندره آ بارتزالی می گوید با وجود این که شانس رئال برای صعود به فینال بیشتر است اما یووه نیز از چیزی ترس ندارد و شجاعانه بازی می کند.

بارتزالی پس از مشخص شدن قرعه یوونتوس، به اسکای گفت:"به نیمه نهایی رسیده ایم، رقابت فوق العاده ای است."

"می دانستیم با هر قرعه ای که مواجه شویم کار سختی در پیش داریم. در این بازی به عنوان شانس اول صعود نیستیم، اما بدون ترس بازی می کنیم."

"دقیقا می دانیم که آن ها چه تیم خوب و فوق العاده ای هستند، آن ها بازیکنان شناخته شده بسیاری دارند، بازیکنی دارند که توپ طلا را تصاحب کرده و مهره هایی در این تیم هستند که می توانند تفاوت ها را رقم بزنند. تیم رئال پر از بازیکنان فوق العاده است."

"سخت است که از حالا به برلین فکر کنیم، با این حال آلمان همیشه برای من شانس داشته و خاطره خوشی از آنجا دارم. (اشاره به قهرمانی ایتالیا در جام جهانی 2006)"

"خواهیم دید چه می شود، اما قبل از آن یک امتحان بسیار سخت پیش روی خود داریم. طی دو بازی مرحله نیمه نهایی هر اتفاقی ممکن است رخ دهد."

آندره آ بارتزالی در ادامه درباره این که آلگری چه سیستمی را برای بازی برابر رئال انتخاب خواهد کرد، گفت که یووه در این فصل هم با سیستم سه دفاعه و هم با سیستم چهار دفاعه نمایش خوبی داشته:

"سال ها بود که با سیستم سه دفاعه بازی می کردیم، بنابراین می دانیم که سیستم دفاعی بسیار خوبی است. اما امسال با 4 دفاع نیز گل های زیادی نخورده ایم. بنابراین مربی هر تصمیمی بگیرد، قطعا تصمیم درستی خواهد بود."

"در کنار هم می توانیم به یکدیگر کمک کنیم و باعث اتحاد تیم شویم، این مهم ترین نکته برای بازی برابر رئال مادرید است."

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: